Want to know more about Dash? Check out how Amy uses Dropbox and Dash to make her day easier here! 

Forum Discussion

Rafa121's avatar
Rafa121
New member | Level 2
3 months ago

Restaurar versión de ayer

Ayer tenía una versión de un archivo que sobrescribí por error. Al ir a recuperar la versión de ayer, sólo me aparece la versión modificada, pero no la que tenía antes de sobrescribirla. 

Hay un mensaje que indica que sólo se mantienen archivos de los últimos 30 días, por lo que debería de aparecer la versión activa original de hace menos de 24 horas, aunque el archivo original fuera creado hace más de 30 días.

3 Replies

  • Fernando's avatar
    Fernando
    Icon for Dropbox Community Moderator rankDropbox Community Moderator
    3 months ago

    Hola, Rafa121:

    Perfecto, me alegro que haya quedado solucionado. 

    ¡Espero que tengas un buen día! 

  • Rafa121's avatar
    Rafa121
    New member | Level 2
    3 months ago

    Gracias por tu ayuda. Lo he podido solucionar.

About Haz una pregunta

Node avatar for Haz una pregunta
Busca respuestas en las conversaciones iniciadas por otros usuarios. Si no encuentras la respuesta que necesitas, haz una nueva pregunta.

Need More Support

The Dropbox Community team is active from Monday to Friday. We try to respond to you as soon as we can, usually within 2 hours.

If you need more help you can view your support options (expected response time for an email or ticket is 24 hours), or contact us on X or Facebook.

For more info on available support options for your Dropbox plan, see this article.

If you found the answer to your question in this Community thread, please 'like' the post to say thanks and to let us know it was useful!