Want to know more about Dash? Check out how Amy uses Dropbox and Dash to make her day easier here!
Forum Discussion
babipina
9 years agoNew member | Level 2
Erro não inicia Dropbox
Não estou conseguindo iniciar o Dropbox, aparece uma mensagem de erro: see the logfile.
- Olá babipina,
Seja bem vindo ao fórum do Dropbox!
Para que possamos identificar o problema e investigar isso pra você, seria perfeito se você pudesse enviar uma captura de tela da mensagem de erro.
Fico a espera da sua resposta.
Atenciosamente,
Bruna
1 Reply
Replies have been turned off for this discussion
- Bruna_9 years ago
Dropbox Staff
Olá babipina,
Seja bem vindo ao fórum do Dropbox!
Para que possamos identificar o problema e investigar isso pra você, seria perfeito se você pudesse enviar uma captura de tela da mensagem de erro.
Fico a espera da sua resposta.
Atenciosamente,
Bruna
About Faça uma pergunta
Encontre respostas nas conversas iniciadas por outros usuários. Se não encontrar o que está procurando, faça uma pergunta.
Need More Support
The Dropbox Community team is active from Monday to Friday. We try to respond to you as soon as we can, usually within 2 hours.
If you need more help you can view your support options (expected response time for an email or ticket is 24 hours), or contact us on X or Facebook.
For more info on available support options for your Dropbox plan, see this article.
If you found the answer to your question in this Community thread, please 'like' the post to say thanks and to let us know it was useful!